Hakkımda

Fotoğrafım
1973 ADANA Doğumluyum. İlk ve lise eğitimimi Adana da aldım. Ressam Mustafa DULDA hocamın atölyesinde 2 yıl desen eğitimi aldım. 1994 yılında İzmir Dokuzeylül GSF nin Resim bölümünde egitime başladım. Adem genç hocamın ilgisi ve disipliniyle resim egitimi aldım. 1997 ile 2005 arasın da farklı otellerin iç ve dış dekorlarını yaptım. 2003 ve 2008 arasında da farklı film, dizi, reklam ve yarışma proğramlarının dekorlarını yaptım. Bir çok sanat yönetmeniyle çalıştım ve hala çalışmaya devam ediyorum. buyoğlun'da bulunan atölyemde birçok sanat yönetmenine dekor yapıyorum.

İzleyiciler

07 Aralık 2008

DUVAR DEKORU - WALL DECOR


5 cm kalınlığındaki straforlar farklı ölçülerde kesildi ve yüzey dokusu bozulduktan sonra boya ile taş efekti verildi. Bu parça taşlar zeminle belirli bir uyum gözeterek sabitlendi. Tv dizisi için yapılan bu dekorun ölçüleri 4x8 metre.

Styrofoam pieces that has 5 cm. thickness were cut in different dimensions. After deforming the surface, it is stone effected by colouring. These pieces of fake stones were fixed to the ground consistently. It was built for Tv series and has dimensions of 4x8 meters.

Hiç yorum yok: