Hakkımda

Fotoğrafım
1973 ADANA Doğumluyum. İlk ve lise eğitimimi Adana da aldım. Ressam Mustafa DULDA hocamın atölyesinde 2 yıl desen eğitimi aldım. 1994 yılında İzmir Dokuzeylül GSF nin Resim bölümünde egitime başladım. Adem genç hocamın ilgisi ve disipliniyle resim egitimi aldım. 1997 ile 2005 arasın da farklı otellerin iç ve dış dekorlarını yaptım. 2003 ve 2008 arasında da farklı film, dizi, reklam ve yarışma proğramlarının dekorlarını yaptım. Bir çok sanat yönetmeniyle çalıştım ve hala çalışmaya devam ediyorum. buyoğlun'da bulunan atölyemde birçok sanat yönetmenine dekor yapıyorum.

İzleyiciler

11 Aralık 2008

DELİ DURAN (DİZİ DEKORU) - "TV SERIES DECOR"




Dekorun büyük bir bölümü strafor malzemesiyle bitirildi. Zeminde serigrafi baskı yöntemiyle yapılmış MDF plakalar mevcut. Duvarlar tamamiyle sahte strafor taşlarla kaplandı. Sanat yönetmeni M. Ziya ÜLKENCİLER.

The most part of the decor was finished with styrofoam. Floors were built by the serigraphy printing method on MDF plates. Walls were covered with fake sytrofoam stones. Art Director is M. Ziya Ülkenciler.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu dizi güzeldi aslında,dekorlarda gayet güzel