Hakkımda

Fotoğrafım
1973 ADANA Doğumluyum. İlk ve lise eğitimimi Adana da aldım. Ressam Mustafa DULDA hocamın atölyesinde 2 yıl desen eğitimi aldım. 1994 yılında İzmir Dokuzeylül GSF nin Resim bölümünde egitime başladım. Adem genç hocamın ilgisi ve disipliniyle resim egitimi aldım. 1997 ile 2005 arasın da farklı otellerin iç ve dış dekorlarını yaptım. 2003 ve 2008 arasında da farklı film, dizi, reklam ve yarışma proğramlarının dekorlarını yaptım. Bir çok sanat yönetmeniyle çalıştım ve hala çalışmaya devam ediyorum. buyoğlun'da bulunan atölyemde birçok sanat yönetmenine dekor yapıyorum.

İzleyiciler

10 Kasım 2010

KURTLAR VADİSİ FİLİSTİN AKSESUARLARI 9 helikopter ve tank

Birebir ölçülerde Skorsky helikopter (fake helicopter )


Yine gerçek ölçülerde apaçi helikopter






Karaşahin ve apaçi helikopteri
Patlama sonrası skorsky




Kaba hatlarını makine mühendislerinin yaptığı, bizim üzerine aksesuarlar ekleyip son rutuşları yaptığımız tank. (fake tank )





Hiç yorum yok: